Featured

Cel mai dinamic 911 Carrera S produs vreodată

Porsche adaugă noul Carrera S la gama de modele...

Renault 5 Turbo 3E renaște ca model de serie

Anatomy of a Comeback, serialul documentar disponibil pe Prime...

Refresh and Reveal” – Calendarul Pirelli 2025 de Ethan James Green, prezentat la Londra, la Muzeul de Istorie Naturală

"Refresh and Reveal" este titlul Calendarului Pirelli 2025, realizat...

10 lucruri care mi-au plăcut la Opel Insignia Country Tourer

Am testat un model Insignia Country Tourer echipat cu un motor diesel de 2 litri și 210 CP, cu o cutie de viteze automată. 

Eu cred că nu este nevoie de foarte mult timp pentru a-mi da seama dacă îmi place sau nu o mașină.

Dimpotrivă, contează foarte mult prima impresie. Pentru că în funcție de aceasta voi judeca fiecare performanță și comportamentul unei mașini. Ea îmi spune unde și cum ar putea excela sau puncta negativ o mașină.

La Opel Insignia Country Tourer mi-a fost clar din primul moment în care m-am urcat la volan că orice călătorie va fi despre confort.

Mi-a plăcut sa conduc acest model la care, cu excepția dificultății de parcare în București (un minus care din nefericire caracterizează orice model mai mare ca smart-ul), are numai puncte pozitive.

Opel Insignia Country Tourer

Iată, mai concret, 10 lucruri care mi-au plăcut la Opel Insignia Country Tourer:

Am menționat confortul și îl pun pe primul loc când vine vorba de atuurile modelului Insignia Country Tourer. Orice drum și călătorie la bordul său este la « business class ».

Dimensiunile sale generoase oferă spațiu pentru orice ai vrea să iei cu tine – de la gașca de prietene – care vor sta foarte confortabil și în față și spate, la bagaje, bicicleta, caruciorul sau chiar « dulapul », pentru că noi, fetele, se zice, că avem talentul de a împacheta toată casa chiar și pentru o scurtă escapada de câteva zile de câteva zile.

Opel Insignia Country Tourer Opel Insignia Country Tourer

Tracțiunea integrală îl face un prieten de nădejde, mai ales că vine iarna și la prima zăpadă orașul de transformă într-un teren accidentat cu obstacole de netrecut la tot pasul. Având tracțiune 4×4, plus o gardă la sol marită, modelul Insignia Country Tourer este ideal pentru o ieșire la munte în weekend.

10 lucruri care mi-au plăcut la Opel Insignia Country Tourer

Mi-a plăcut și cutia de viteze automată pentru că schimbă vitezele lin, exact atunci când trebuie.

Suspensiile au fost reglate pentru a oferi cea mai încântătoare și plăcută experiență la volan.

Trapa panoramică este un detaliu pe care îl apreciez la orice mașină. Este probabil și prin prisma pasiunii mele pentru decapotabile. Mi-a plăcut interiorul luminos și atmosfera creată cu ajutorul acestei suprafețe vitrate din plafon. Și a fost atât de plăcut să mă plimb prin oraș în serile calde de toamnă cu trapa deschisă.

Scaunul șoferului este foarte confortabil și oferă exact susținerea de care ai nevoie la volan (sunt scaune tip sport). Ai posibilitatea de a identifica poziția perfectă la volan și datorită reglajelor pe 6 direcții ale scaunului. Mai trebuie să menționez sentimentele mele față de funcția de masaj a scaunului?

Opel Insignia Country Tourer

Mă gândesc în permanență la volan și la confortul pasagerilor, la plăcerea și experiența lor la drum. Așa că nu puteau trece neobservate (și neapreciate) scaunele spate încălzite… mai ales că lunile reci în România sunt mult mai numeroase ca cele calde.

Opel Insignia Country Tourer

Siguranța este o altă caracteristică la care sunt foarte sensibilă când vine vorba de mașinile pe care le conduc. Am apreciat deci numeroasele sisteme și funcții de asistență pentru șofer și siguranță activă, în special Asistentul autonom pentru distanța de siguranță (exact cum îi spune și denumirea sa, acest sistem te ajută să menții o distanță regulamentară în trafic), Frânare automată de urgență cu detectarea pietonilor, Head-up Display-ul (cred că este mult mai sigur să urmărești diferitele mesaje și informații necesare la drum, inclusiv ghidajele navigației, proiectate în spatele volanului, în fața ta, fără a fi forțată să iei privirea de la trafic).

Și nu în ultimul rând, chiar dacă a rămas la urmă, mi-a plăcut sistemul de conectivitate datorită căruia Iphone-ul meu a fost perfect integrat – mesaje, apeluri, muzică și chiar navigația, toate acestea au fost transferate pe ecranul mașinii pentru mai multă ușurință în manevrarea lui.

Modelele break nu se numără neapărat printre favoritele mele, în principal datorită dificultății legată de găsirea unui loc de parcare în oraș, dar Opel Insignia Country Tourer mi-a dat puțin de gândit. Confortul este superior modelelor SUV testate și cred că este o opțiune excelentă pentru o a doua mașină în familie, o mașină pentru vacanțe și drumuri mai lungi.

Opel Insignia Country Tourer

Varianta Insignia Country Tourer testată are un preț de pornire de 32.364 euro, iar cu dotările opționale ajunge la 43.587 euro (cu campania de discount în curs).

Foto: Marooni

Urmărește SheDrives.ro pe Facebook și Instagram

Din aceeași categorie

EUROCHARGE 2024: MG4

Prima mașină testată în prima ediție Eurocharge a fost...

Renault dezvaluie interiorul conceptului Twingo E-Tech electric

La Salonul Auto de la Bruxelles, Renault dezvăluie interiorul...

Noile Opel Grandland, Opel Frontera și Opel Mokka în centrul atenției la Salonul Auto de la Bruxelles

Odată cu dezvăluirea recentă a primelor imagini cu noul...

Cele mai recente

EUROCHARGE 2024: MG4

Prima mașină testată în prima ediție Eurocharge a fost...

Renault dezvaluie interiorul conceptului Twingo E-Tech electric

La Salonul Auto de la Bruxelles, Renault dezvăluie interiorul...

Noile Opel Grandland, Opel Frontera și Opel Mokka în centrul atenției la Salonul Auto de la Bruxelles

Odată cu dezvăluirea recentă a primelor imagini cu noul...

Peugeot prezintă toată gama de modele electrice la Salonul Auto de la Bruxelles

Salonul Auto de la Bruxelles revine la Brussels Expo...

Kia EV3 câștigă categoria „SUV Compact” la premiile „ Women’s Worldwide Car of the Year Awards 2025”

Un juriu format din 82 de jurnaliste auto din 55 de țări de pe cinci continente a evaluat Kia EV3 din punct de vedere...

EUROCHARGE 2024: MG4

Prima mașină testată în prima ediție Eurocharge a fost MG4, cea mai accesibilă mașină din tur, o surpriză deosebit de plăcută la capitolul comportament...

Renault dezvaluie interiorul conceptului Twingo E-Tech electric

La Salonul Auto de la Bruxelles, Renault dezvăluie interiorul prototipului Twingo E-Tech electric, un concept ce previzualizează abordarea de design pentru viitorul vehicul de...