Audi lansează în România modelul A6 55 TFSI e quattro

0
49
A6 55 TFSI e quattro

Audi lansează în România prima limuzină cu tracțiune integrală și sistem de propulsie hibrid plug-in A6 55 TFSI e quattro.

După succesul e-tron, SUV 100% electric lansat în România în 2019, Audi continuă să își extindă portofoliul de modele electrificate, lansând în 2020 nu mai puțin de șase variante hibride plug-in pentru modelele sale din clasa medie și cea de lux.

Astfel, clienții din România vor putea achiziționa până la finalul anului de la distribuitorii Audi versiuni hibrid plug-in ale modelelor din familiile A3, A6, A7, A8, Q5 și Q7. Gama electrificată a acestor modele poartă emblema “TFSI e”.

Noul A6 55 TFSI e quattro*, este primul model hibrid plug-in de la Audi ajuns la distribuitorii din România. Acesta îmbină două sisteme eficiente de propulsie, generând o putere totală de 367 CP (270 kW).

Motorul pe benzină 2,0 TFSI cu patru cilindri furnizează o putere de 252 CP (185 kW). Motorul electric generează o putere maximă de 105 kW, fiind integrat în sistemul de transmisie S tronic cu șapte trepte.

Cuplul maxim al întregului sistem este de 500 Nm la 1.250 rpm. Bateria litiu-ion, instalată în partea din spate a mașinii, înmagazinează 14,1 kWh de energie. Aceasta este integrată în automobil, asigurând prezența unui portbagaj spațios, cu podea plană.

A6 55 TFSI e quattro

A6 TFSI e 55 quattro* este un automobil sportiv și eficient. Autovehiculul sprintează de la 0 la 100 km/h în 5,6 secunde și poate atinge o viteză maximă de 250 km/h. Când este antrenat exclusiv cu energie electrică, poate accelera până la maximum 135 km/h. Autonomia electrică a acestui model este de 53 de kilometri conform WLTP, fiind, în același timp singura limuzină din această categorie echipată cu tracțiune integrală.

Conceptul de propulsie Audi A6 55 TFSI e este unul quattro* conceput pentru a permite clienților să parcurgă majoritatea drumurilor zilnice exclusiv în modul electric, așadar cu emisii zero și aproape complet silențios.

Clienții vor avea posibilitatea de a alege dintre trei moduri de conducere: „EV” care permite deplasarea în mod 100% electric; „Hibrid”, care combină eficient cele două sisteme de propulsie și „Hold”, care permite, atunci când este activat, conservarea energiei electrice disponibile în acel moment.

În modul de condus „Hibrid”, strategia predictivă de operare asigură o eficiență maximă și posibilitatea deplasării cât mai mult în modul pur electric. Aceasta controlează sistemul de propulsie pentru ca ultima parte a călătoriei să fie parcursă în modul pur electric, iar dacă e cazul, bateria va fi încărcată în prealabil cu ajutorul motorului cu ardere internă.

Asistentul predictiv permite planificarea în detaliu a fiecărei etape pentru un plus de eficiență. Acesta face uz de volumul mare de informații disponibil: de la datele de navigație, informațiile on-line din trafic, stilul de condus al șoferului și datele obținute cu ajutorul senzorilor mașinii, de tipul camerele video și a radarului. Ulterior, asistentul planifică și administrează modul ideal de deplasare, alegând între rularea liberă cu motorul dezactivat și recuperarea la rularea liberă.

Clienții vor putea încărca modelul A6 55 TFSI e quattro* la orice stație de încărcare publică, cu o putere de până la 7,4 kW, folosind cablul mode 3 din dotare. O baterie complet goală va putea fi încărcată în 2,5 ore. Aplicația myAudi ajută în planificare a rutelor, afișând poziția punctelor de încărcare.

Clienții pot folosi aplicația și pentru a controla de la distanță încărcarea sau climatizarea staționară, pentru a permite ajustarea temperaturii la interior înainte de a urca în mașină sau a porni la drum. Sistemul de aer condiționat este dotat cu o pompă de căldură eficientă care folosește căldura reziduală a componentelor sistemului de propulsie.

În proiectarea noilor Audi A6 55 TFSI e quattro* s-a pus un accent deosebit pe latura sportivă, subliniată în cazul pachetelor S line exterior de varianta de design negru integral, cu carcase negre ale oglinzilor și sticlă fumurie.

Farurile Matrix LED, scaunele sport, sistemul de aer condiționat cu reglaje pe patru zone, afișajul Audi virtual cockpit, suspensiile sport, jantele de 19 inchi și etrierele roșii adaugă tușe suplimentare de rafinament premium și sportivitate.

Pentru a nu rata nimic din ceea ce postăm urmărește SheDrives.ro pe Facebook și Instagram!