Featured

Cel mai dinamic 911 Carrera S produs vreodată

Porsche adaugă noul Carrera S la gama de modele...

Renault 5 Turbo 3E renaște ca model de serie

Anatomy of a Comeback, serialul documentar disponibil pe Prime...

Refresh and Reveal” – Calendarul Pirelli 2025 de Ethan James Green, prezentat la Londra, la Muzeul de Istorie Naturală

"Refresh and Reveal" este titlul Calendarului Pirelli 2025, realizat...

Chery se lansează oficial în România

Chery, cel mai mare exportator de autoturisme din China pentru al 22-lea an consecutiv, intră oficial pe piața din România prin parteneriatul semnat cu Grupul AUTO ITALIA, companie parte din Grupul Samelet. Acordul va permite comercializarea locală a modelelor SUV din gama TIGGO începând cu a doua jumătate a anului 2025.

Cu o prezență în peste 110 țări și regiuni și peste 15 milioane de utilizatori globali, dintre care 4,5 milioane în afara Chinei, Chery își continuă expansiunea internațională și va lansa modelele produse în serie din familia TIGGO pe mai multe piețe din Europa în cursul acestui an, transmițând un mesaj puternic la nivel global privind nivelul tehnologic al brandului Chery. Compania este pregătită să respecte reglementările europene și să concureze direct cu producătorii auto tradiționali.

Chery își consolidează prezența strategică în Europa printr-o strategie tehnologică amplă, axată pe trei direcții principale: vehicule electrice, hibride și cu motor termic, rămânând fidel viziunii sale originale de a deveni „brandul de familie preferat la nivel global”. În continuare, compania își va dezvolta activitatea în sectoare cheie, precum lansarea de noi produse, marketing și construcția brandului.

România devine una dintre piețele cheie în regiune pentru brandul care a crescut constant în ultimii ani, ajungând la peste 2,6 milioane de unități vândute la nivel global în 2024, cu 38% mai mult față de anul anterior.

„AUTO ITALIA și Grupul Samelet sunt onorați să fie aleși de Chery pentru importul și distribuția brandului Chery în România. Parteneriatul nostru se bazează pe o viziune comună, orientată către client, și pe o prezență solidă, resurse consistente și leadership dovedit pe piața din România, pentru a răspunde cu succes nevoilor clienților, într-un peisaj auto aflat într-o continuă transformare”, a declarat Adrian Narcis Ghiță, CEO al Grupului AUTO ITALIA.

Compania va pune accentul în principal pe modelele plug-in hybrid, mizând pe avantajele sistemelor hibride pentru a oferi consumatorilor caracteristici competitive și opțiuni de propulsie eficiente energetic.

„Această colaborare cu parteneri din țări europene reprezintă un reper important în strategia globală de extindere a Chery. Obiectivul nostru nu este doar să vindem mașini în Europa, ci să ne stabilim aici pe termen lung și să construim, împreună cu partenerii locali, un ecosistem de afaceri sustenabil”, a spus Zhang Shengshan, Director General Adjunct al Chery International.

În 2025, Chery va acorda prioritate lansării generației a patra a modelelor TIGGO7 și TIGGO8, ambele echipate cu sistemul Chery Super Hybrid (CSH). Tehnologia CSH a fost distinsă cu premii de prestigiu în industrie, precum includerea în topul „China Heart – Top 10 Motoare și Sisteme Hibride”. După peste două decenii de inovație continuă, CSH redefinește valoarea unui sistem hibrid prin trei componente esențiale: motorul dedicat de generația a cincea, care stabilește un nou reper în eficiența consumului, cu un randament termic de 44,5%; transmisia hibridă electrică fără trepte DHT, ce oferă performanțe foarte mari – accelerație de la 0 la 100 km/h în doar 8,5 secunde; pachetul de baterii de înaltă performanță, capabil să funcționeze în condiții extreme, de la -35°C până la +60°C, susținut de nouă moduri de operare inteligente. Această combinație de eficiență ridicată, performanță, siguranță și tehnologie avansată poziționează sistemul CSH drept un nou reper în piața globală a sistemelor hibride.

Modelele TIGGO7 și TIGGO8 combină designul de ultimă generație, tehnologiile inteligente și sistemele de propulsie de înaltă eficiență, răspunzând astfel așteptărilor consumatorilor europeni în materie de performanță și responsabilitate față de mediu.

Centrul de Cercetare și Dezvoltare Chery din Frankfurt va juca un rol strategic în intrarea companiei pe piața europeană. Acesta va avea o contribuție esențială la alinierea tehnologiilor Chery cu reglementările europene și cu dinamica pieței, sprijinind dezvoltarea adaptivă și permițând crearea unor vehicule adaptate standardelor europene în proporție de 100%.

Din aceeași categorie

BYD intră pe piața din România

BYD, lider mondial în producția de autovehicule electrice, este...

Theodora Gumeniuc își continuă parcursul bun în Campionatul European de Motocros Feminin

Theodora Gumeniuc a terminat etapa a doua din Campionatul...

Renault – Embleme, un laborator pe roti pentru mobilitate cu emisii reduse de carbon

Răspunzând provocărilor legate de schimbările climatice și de conservarea...

Debut pentru Batur Convertible în Dubai

Batur Convertible, al treilea model Bentley produs de carosierul...

Cele mai recente

BYD intră pe piața din România

BYD, lider mondial în producția de autovehicule electrice, este...

Theodora Gumeniuc își continuă parcursul bun în Campionatul European de Motocros Feminin

Theodora Gumeniuc a terminat etapa a doua din Campionatul...

Renault – Embleme, un laborator pe roti pentru mobilitate cu emisii reduse de carbon

Răspunzând provocărilor legate de schimbările climatice și de conservarea...

Debut pentru Batur Convertible în Dubai

Batur Convertible, al treilea model Bentley produs de carosierul...

Start de sezon pentru Theodora Gumeniuc în Campionatul European de Motocros Feminin

Theodora Gumeniuc a terminat prima etapă din Campionatul European...

BYD intră pe piața din România

BYD, lider mondial în producția de autovehicule electrice, este acum prezent oficial și în România, introducând tehnologii de ultimă generație și modele eficiente 100%...

Theodora Gumeniuc își continuă parcursul bun în Campionatul European de Motocros Feminin

Theodora Gumeniuc a terminat etapa a doua din Campionatul European de Motocros Feminin pe locul 4 și a urcat pe poziția a treia la...

Renault – Embleme, un laborator pe roti pentru mobilitate cu emisii reduse de carbon

Răspunzând provocărilor legate de schimbările climatice și de conservarea resurselor, industria auto este angajată într-o transformare majoră. Prin Emblème, Renault continuă studiile exploratorii inițiate...