Cumperi o Mazda MX-30 și ENGIE îți instalează acasă o stație de încărcare Elvi

0
26

Mazda România și ENGIE România au încheiat un parteneriat, la nivel național, pentru promovarea mobilității electrice.

În cadrul acestui parteneriat, ENGIE vine în întâmpinarea clienților Mazda care achiziționează, în următoarele 12 luni, un autoturism Mazda MX-30 din reƫeaua parteneră de dealeri autorizaţi şi le facilitează instalarea, la domiciliu sau în orice altă locație, a unei staţii electrice de încărcare Elvi, produsă de EVBox, lider la nivel mondial în producția de stații de încărcare pentru mașini electrice.

Elvi Box

În afara stației de încărcare Elvi EVBox primită cadou, clienții Mazda MX-30 pot obține și un abonament de servicii e-mobility, prin încheierea unui contract de furnizarede energie electrică din surse regenerabile cu ENGIE. În acest fel, clienţii pot beneficia de asistenţă tehnică din partea echipei ENGIE, acces la rețeaua e-charge cu peste 160 de puncte de încărcare la nivel național, încărcare gratuită pentru primii 3.000 de km și monitorizare online pentru încărcările realizate.

Mazda MX-30 este primul model electric al constructorului japonez. Realizat sub emblema MX, modelul intră în seria autoturismelor Mazda care au sfidat convenționalul și se remarcă prin exteriorul simplu și elegant, portierele de tip freestyle și dinamismul insuflat de varianta evoluată a liniei de design KODO.

Interiorul lucrat cu măiestria specifică Mazda include materiale ecologice de calitate ridicată, dar și elemente tehnologice și de conectivitate de ultimă generație care transformă experiența de condus centrată pe șofer, caracteristică Mazda. Versiunea de lansare Mazda MX-30 nu asigură doar o amprentă de mediu neutră, ci și un nivel de echipare foarte ridicat. Mai multe informaţii despre Mazda MX-30 sunt disponibile aici.

În primele trei luni ale anului 2021, România a înregistrat o creștere de 65% a achizițiilor de autoturisme electrice și full hybrid față de perioada similară a anului trecut, conform unui raport al Asociaţiei Producătorilor şi Importatorilor de Autoturisme (APIA).

Conform aceluiași studiu, autoturismele “electrificate“, respectiv cele electrice (100% și hibride plug-in), precum și cele full hybrid (care dispun și de propulsie electrică fără încărcare din sursă externă), dețin, după primele 3 luni din 2021, o cotă de piață de 12,2%, care este de 2,2 ori mai mare decât cea pe care o aveau în perioada similară a anului trecut (5,5%). Această creștere survine în contextul în care piața auto a cunoscut o contracție importantă de 25%.

Pentru a nu rata nimic din ceea ce postăm urmărește SheDrives.ro pe FacebookYouTube și Instagram!