Features

Don’t Stories and Drive

O reacție rapidă atunci când ești la volan poate schimba povestea în bine. Mitsubishi scoate asta în evidență folosind emoji în campania „Don’t Stories and Drive”.

Telefonul mobil este nelipsit din viața noastră și din păcate îl folosim mult prea des chiar și atunci când suntem la volan unde orice secundă de neatenție poate duce la o tragedie.

Și tocmai aceasta este ideea campaniei dezvoltată de agenția Promoplan pentru Mitsubishi Chile. Folosindu-se de celebrele emoji, Promoplan și Mitsubishi atrag atenția că o reacție rapidă atunci când ești la volan îți poate salva viața și poate schimba story-ul în bine.

Campanie Mitsubishi - Don't Stories and Drive Campanie Mitsubishi - Don't Stories and Drive Campanie Mitsubishi - Don't Stories and Drive

Deci, Don’t Stories and Drive!

Citește și: Sfaturi pentru un weekend de festival fără incidente rutiere

Urmărește SheDrives.ro pe Facebook și Instagram

Din aceeași categorie

Pirelli a fost cea mai vizibilă marcă pe noile mașini electrice la Salonul IAA de la München

Pirelli și-a confirmat poziția de lider mondial pentru anvelopele...

S-au vândut 5 milioane de exemplare Jeep Wrangler

Jeep Wrangler a ajuns la impresionanta cifră de 5...

JLR anunță acordarea garanției de 5 ani pentru pentru modelele Range Rover, Defender și Discovery

Începând cu luna septembrie, promisiunea de garanție pentru modelele...

Cars & Roads by Michelin: Lexus RX 500h

Lexus RX 500h este un model care se va...

Cele mai recente

Pirelli a fost cea mai vizibilă marcă pe noile mașini electrice la Salonul IAA de la München

Pirelli și-a confirmat poziția de lider mondial pentru anvelopele...

S-au vândut 5 milioane de exemplare Jeep Wrangler

Jeep Wrangler a ajuns la impresionanta cifră de 5...

JLR anunță acordarea garanției de 5 ani pentru pentru modelele Range Rover, Defender și Discovery

Începând cu luna septembrie, promisiunea de garanție pentru modelele...

Cars & Roads by Michelin: Lexus RX 500h

Lexus RX 500h este un model care se va...

Cars & Roads by Michelin: Kia Sportage plug-in hybrid

Noua generație Kia Sportage are un magnetism aparte, care...

Pirelli a fost cea mai vizibilă marcă pe noile mașini electrice la Salonul IAA de la München

Pirelli și-a confirmat poziția de lider mondial pentru anvelopele premium și de prestigiu pentru vehicule electrice în cadrul Salonului auto IAA Mobility din München....

S-au vândut 5 milioane de exemplare Jeep Wrangler

Jeep Wrangler a ajuns la impresionanta cifră de 5 milioane de exemplare vândute. Jeep a anunțat vânzarea exemplarului de Jeep Wrangler cu numărul cinci milioane,...

JLR anunță acordarea garanției de 5 ani pentru pentru modelele Range Rover, Defender și Discovery

Începând cu luna septembrie, promisiunea de garanție pentru modelele Range Rover, Defender și Discovery se extinde de la 3 la 5 ani sau 150.000...