Featured

Cel mai dinamic 911 Carrera S produs vreodată

Porsche adaugă noul Carrera S la gama de modele...

Renault 5 Turbo 3E renaște ca model de serie

Anatomy of a Comeback, serialul documentar disponibil pe Prime...

Refresh and Reveal” – Calendarul Pirelli 2025 de Ethan James Green, prezentat la Londra, la Muzeul de Istorie Naturală

"Refresh and Reveal" este titlul Calendarului Pirelli 2025, realizat...

[Drive test] Puțin off-road cu Nissan Navara

Dacă mă caracterizează ceva cu adevărat, acest lucru este curiozitatea, iar în ceea ce ține de mașini, am multe curiozități. Una dintre ele era “cum se conduce un pick-up truck”.

Și cei de la Nissan mi-au făcut o surpriza plăcută, „oferindu-mi” o plimbare prin noroaie cu cea mai potrivită mașină pentru asa ceva: Nissan Navara.

La prima vedere, știu ce o sa spuneți. Că nu e cea mai inspirată alegere pentru o fată, dar dacă iei în considerare multitudinea gropilor de pe străzile Bucureștiului, cred că devine o alternativă demnă de luat in calcul. Nu-i așa?

shedrives_Nissan_Navara_2018

Concepția că fetele trebuie sa conducă mașini micuțe, colorate și cochete, este contrazisă tot mai des de femei care conduc zilnic van-uri sau suv-uri cu aptitudini de off-road serioase.

Românii, alături de restul europenilor, nu sunt mari amatori de pick-up-uri. Cel mai probabil, din cauza drumurilor înguste. Dar, pot să vă spun cu mâna pe inimă că, senzația la volanul Nissnan Navara este fantastică! Chiar dacă se conduce un pic mai greu decât un autoturism compact. Să nu uităm, mașina cântărește mai mult de2 tone și are peste 5,2 m lungime.

shedrives_Nissan_Navara_2018

Pe lângă manevrabilitatea foarte bună datorită unei suspensii excelente (se spune ca ar fi cea mai bună din categorie), am fost plăcut surprinsă de câteva aspecte: confort, ținută de drum, consum și accelerație.

Confort

Mașina este cu adevarat confortabilă! Scaunele sunt mari și încăpătoare, iar poziția la volan poate fi reglată după propria placere.

Nissan Navara are multe spații de depozitare și dotările sale sunt la nivelul oricărui SUV modern, pe care l-am testat. Adică: scaune din piele încălzite, faruri cu led, climatizare automată, conexiune USB și Bluetooth, cameră în oglinda retrovizoare…

Partea cea mai interesantă? Stai foarte sus și vezi toată strada.

shedrives_Nissan_Navara_2018

Ținuta de drum

Indiferent pe ce tip de teren mergi – asfalt, drum forestier, noroi, prin șantier sau pe câmp, Navara se comportă la fel de bine.

Am întors în spații mici, am intrat prin gropi serioase, am luat curbe cu viteză, am urcat și coborât zone foarte abrupte… Navara a trecut peste orice mi-a ieșit în cale, în timp ce eu am stat confortabil, la înălțime.

shedrives_Nissan_Navara_2018

Consum

Cred că aici a fost cea mai mare surpriză! Și anume, un consum mediu de 7,8l /100km. Ține cu casa, cum s-ar zice! 😉

Accelerația

La acest capitol, Nissan Navara stă foarte bine datorită cuplului mare. Orice apăsare mai serioasă pe accelerație propulsează mașina atât de tare, încât ai senzația că ai putea sa treci peste toate mașinile din față pentru a ajunge prima la semafor.

Mi-au placut, în mod deosebit, stabilitatea la viteze mari și ușurința cu care se fac depășirile pe autostradă.

shedrives_Nissan_Navara_2018

Design

Și la capitolul design, Nissan Navara stă foarte bine. În culoarea potrivită, (portocaliu, spre exemplu), este un pick-up superb și modern, iar grila cromată, uriașă îi conferă un aspect masiv, indestructibil.

Bucureștiul este locul perfect unde se poate merge cu o astfel de mașină, nu doar din cauza gropilor, ci și dintr-un alt motiv: respectul în trafic.

Este un medicament cu efect instant împotriva lipsei de bun simț. La vederea mașinii, atât pietonii cât și ceilalți participanți la trafic se gândesc de două ori înainte de a face o manevra neregulamentară.

În cele câteva zile în care am condus Nissan Navara prin București, nici măcar un pieton nu a îndrăznit să traverseze neregulamentar strada prin fața mea. Și absolut toți ceilalți șoferi din trafic mi-au acordat prioritate, uneori chiar când nu era cazul.

shedrives_Nissan_Navara_2018

Fie ca muncești sau te distrezi, cu Nissan Navara poți să faci aproape tot ceea ce îți dorești. Știu că Navara nu este mașina ideală pentru noi fetele, dar dacă-l auzi pe prietenul tău că și-ar dori una, înucrajează-l. Sigur te vei distra și tu cu ea pe urmă. E chiar fun!

Prețul unui model Nissan Navara, dacă te bate gândul unei achiziții acum, începe de la 30.810 euro (cu TVA inclusă). Varianta testată de mine a fost un Nissan Navara nivel de echipare N-Connecta (nivelul 3), cu motor diesel de 2,3 litri, 160 CP, cutie de viteze manuală în 6 trepte și 4×4 nepermanent. Prețul versiunii testate se ridică la 35.671 euro (cu TVA inclusă), la care se pot aplica diferite discount-uri în momentul în care te decizi să o achiziționezi.

Foto: Marooni

Urmărește SheDrives.ro pe Facebook și Instagram

Din aceeași categorie

Theodora Gumeniuc își continuă parcursul bun în Campionatul European de Motocros Feminin

Theodora Gumeniuc a terminat etapa a doua din Campionatul...

Renault – Embleme, un laborator pe roti pentru mobilitate cu emisii reduse de carbon

Răspunzând provocărilor legate de schimbările climatice și de conservarea...

Debut pentru Batur Convertible în Dubai

Batur Convertible, al treilea model Bentley produs de carosierul...

Start de sezon pentru Theodora Gumeniuc în Campionatul European de Motocros Feminin

Theodora Gumeniuc a terminat prima etapă din Campionatul European...

Cele mai recente

Theodora Gumeniuc își continuă parcursul bun în Campionatul European de Motocros Feminin

Theodora Gumeniuc a terminat etapa a doua din Campionatul...

Renault – Embleme, un laborator pe roti pentru mobilitate cu emisii reduse de carbon

Răspunzând provocărilor legate de schimbările climatice și de conservarea...

Debut pentru Batur Convertible în Dubai

Batur Convertible, al treilea model Bentley produs de carosierul...

Start de sezon pentru Theodora Gumeniuc în Campionatul European de Motocros Feminin

Theodora Gumeniuc a terminat prima etapă din Campionatul European...

Hyundai INSTER desemnat „Vehiculul Electric al Anului 2025” la World Car Awards

Hyundai INSTER a fost distins cu titlul de „Vehiculul...

Theodora Gumeniuc își continuă parcursul bun în Campionatul European de Motocros Feminin

Theodora Gumeniuc a terminat etapa a doua din Campionatul European de Motocros Feminin pe locul 4 și a urcat pe poziția a treia la...

Renault – Embleme, un laborator pe roti pentru mobilitate cu emisii reduse de carbon

Răspunzând provocărilor legate de schimbările climatice și de conservarea resurselor, industria auto este angajată într-o transformare majoră. Prin Emblème, Renault continuă studiile exploratorii inițiate...

Debut pentru Batur Convertible în Dubai

Batur Convertible, al treilea model Bentley produs de carosierul Mulliner în era modernă, și-a făcut debutul global la un eveniment exclusivist organizat la Bab...