Features

Girls just want to have… T-Roc

Știi melodia Girls Just Want To Have Fun lansată de Cindy Lauper în 1983, nu? Ei bine, cam așa ne-am simțit noi când am condus Volkswagen T-Roc.

Modelele SUV s-au aflat mereu în topul preferințelor mele. Sunt ușor de condus, încăpătoare și îți oferă acea liniște pe care doar un astfel de vehicul ți-o poate da.

T-Roc este primul model Volkswagen pe care l-am testat în ultimii ani și a fost o supriză plăcută. Iar principalele caracteristici pe care le-am apreciat la modelul T-Roc testat au fost motorul puternic, de 190 CP, și cutia automată perfect etajată (ai impresia că schimbi tu vitezele, dar fără niciun efort).

Nu a fost « coup de foudre », dar mi-au plăcut liniile sale simple și moderne. Culoarea albastru metalizat contribuie mult la impresia generală foarte bună. La fel și forma alungită a farurilor, dublate de luminile de zi cu led – foarte interesante.

Argumentul cu, poate, cea mai mare greutate atunci când vine vorba de a aprecia o mașina, este poziția la volan. Eu mi-am găsit instant poziția ideală la volanul T-Roc – cu vizibilitate excelentă și acces perfect la pedale. Este foarte plăcută senzația de control și confort pe care o ai în momentul în care te simți bine la volan, nu-i așa?

Ecranul central, pe care sunt afișate comenzile sistemului de navigație, audio, funcțiile de conectivitate și multe altele este tactil, fiind astfel foarte simplu de utilizat (o tabletă puțin mai ‘specializată’). De altfel, tot sistemul de infotainment este WOW.

Un alt capitol la care T-Roc punctează decisiv este portbagajul! Acesta este foarte încăpător, are închidere automată, pe buton (deci nu vei fi obligată să atingi haionul atunci când este murdar sau ud), și comunică cu interiorul mașinii printr-o trapă aflată în spatele cotierei ce separă locurile din spate. Și de câte ori nu am avut nevoie la drum lung de diverse chestii lăsate din greșeală în portbagaj…

Și spațiul interior este impresionant, deși exteriorul compact poate nu o dezvăluie la prima vedere. Am stat și în spate (este o mașină pe care și prietenele tale vor vrea să o conducă, te previn de pe acum!) și m-am simțit confortabil, fără compromisuri cu ocupantul scaunului din față pentru loc suficient la picioare.

Un element de design care mi-a plăcut în mod deosebit a fost trapa cu deschidere generoasă (da, sunt fan declarat al decapotabilelor, în orice anotimp.), dotată și cu o protecție pentru vânt care îți permite să o ții deschisă chiar și la viteze de peste 100 de km/h.

Volskwagen T-Roc

Am fost încântată de felul în care se așează în curbe, T-Roc este un vehicul stabil, oferind un compromis pe care îl găsesc ideal între confort și sportivitate (avea totuși 190 de cai).

Pentru adeptele unui stil de condus mai „agresiv”, există și posibilitatea de a comuta pe manual și de a schimba vitezele cu ajutorul padelelor din spatele volanui (personal, nu le-am încercat și nici nu mă tentează foarte tare această opțiune). Ana a testat și launch control-ul, o funcție pe care o poți folosi pentru o senzație de demaraj în forță. Ea este posesoare de VW și cunoaște mai bine ‘dedesubturile’ modelelor mărcii.

Revenind în zona ‘responsabilă’, consumul mediu de 7l / 100km mi s-a părut foarte bun, mai ales că vorbim de o cutie automată. Și binențeles, de luat în seamă în cazul unei achiziții, valoarea sa de revânzare este foarte bună, fiind un Volkswagen.

În concluzie, Volkswagen T-Roc mi-a plăcut în această configurație de top, care ajunge undeva la 34.900 euro, TVA inclus, și l-aș recomanda atât femeilor active, ce petrec multe ore la volan, atât în oraș cât și în afara lui, dar și familiilor cu 1-2 copii.

Foto: Eddie Cătălin

Urmărește SheDrives.ro pe Facebook și Instagram

Din aceeași categorie

Pirelli extinde gama Elect cu două noi pneuri P Zero pentru Porsche Taycan

Pirelli P Zero R și P Zero Trofeo RS...

Noul Opel Frontera va fi disponibil în România din toamna acestui an

Opel anunță începutul unui nou capitol din istoria lungă...

Culoarea Tuscadero revine pe noul Jeep Wrangler 4xe MY24

Tuscadero, un magenta cromatic profund și intens, este cea...

Am condus noul Suzuki Swift mild hybrid

Am condus noul Suzuki Swift prin sătuce franțuzești tipice...

Cele mai recente

Pirelli extinde gama Elect cu două noi pneuri P Zero pentru Porsche Taycan

Pirelli P Zero R și P Zero Trofeo RS...

Noul Opel Frontera va fi disponibil în România din toamna acestui an

Opel anunță începutul unui nou capitol din istoria lungă...

Culoarea Tuscadero revine pe noul Jeep Wrangler 4xe MY24

Tuscadero, un magenta cromatic profund și intens, este cea...

Am condus noul Suzuki Swift mild hybrid

Am condus noul Suzuki Swift prin sătuce franțuzești tipice...

Mazda a ajuns la 20 de puncte de vânzare în România

Trei noi showroomuri Mazda au fost deschise în 2023...

Pirelli extinde gama Elect cu două noi pneuri P Zero pentru Porsche Taycan

Pirelli P Zero R și P Zero Trofeo RS au fost alese de Porsche pentru restilizarea modelului Taycan și vor fi singurele anvelope disponibile...

Noul Opel Frontera va fi disponibil în România din toamna acestui an

Opel anunță începutul unui nou capitol din istoria lungă și de succes a companiei: astăzi, constructorul auto din Rüsselsheim a dezvăluit primele imagini ale...

Culoarea Tuscadero revine pe noul Jeep Wrangler 4xe MY24

Tuscadero, un magenta cromatic profund și intens, este cea mai nouă culoare exterioară în ediție limitată oferită în premieră pe noul Jeep Wrangler 2024. Happy...