Featured

Cel mai dinamic 911 Carrera S produs vreodată

Porsche adaugă noul Carrera S la gama de modele...

Renault 5 Turbo 3E renaște ca model de serie

Anatomy of a Comeback, serialul documentar disponibil pe Prime...

Refresh and Reveal” – Calendarul Pirelli 2025 de Ethan James Green, prezentat la Londra, la Muzeul de Istorie Naturală

"Refresh and Reveal" este titlul Calendarului Pirelli 2025, realizat...

Girls just want to have… T-Roc

Știi melodia Girls Just Want To Have Fun lansată de Cindy Lauper în 1983, nu? Ei bine, cam așa ne-am simțit noi când am condus Volkswagen T-Roc.

Modelele SUV s-au aflat mereu în topul preferințelor mele. Sunt ușor de condus, încăpătoare și îți oferă acea liniște pe care doar un astfel de vehicul ți-o poate da.

T-Roc este primul model Volkswagen pe care l-am testat în ultimii ani și a fost o supriză plăcută. Iar principalele caracteristici pe care le-am apreciat la modelul T-Roc testat au fost motorul puternic, de 190 CP, și cutia automată perfect etajată (ai impresia că schimbi tu vitezele, dar fără niciun efort).

Nu a fost « coup de foudre », dar mi-au plăcut liniile sale simple și moderne. Culoarea albastru metalizat contribuie mult la impresia generală foarte bună. La fel și forma alungită a farurilor, dublate de luminile de zi cu led – foarte interesante.

Argumentul cu, poate, cea mai mare greutate atunci când vine vorba de a aprecia o mașina, este poziția la volan. Eu mi-am găsit instant poziția ideală la volanul T-Roc – cu vizibilitate excelentă și acces perfect la pedale. Este foarte plăcută senzația de control și confort pe care o ai în momentul în care te simți bine la volan, nu-i așa?

Ecranul central, pe care sunt afișate comenzile sistemului de navigație, audio, funcțiile de conectivitate și multe altele este tactil, fiind astfel foarte simplu de utilizat (o tabletă puțin mai ‘specializată’). De altfel, tot sistemul de infotainment este WOW.

Un alt capitol la care T-Roc punctează decisiv este portbagajul! Acesta este foarte încăpător, are închidere automată, pe buton (deci nu vei fi obligată să atingi haionul atunci când este murdar sau ud), și comunică cu interiorul mașinii printr-o trapă aflată în spatele cotierei ce separă locurile din spate. Și de câte ori nu am avut nevoie la drum lung de diverse chestii lăsate din greșeală în portbagaj…

Și spațiul interior este impresionant, deși exteriorul compact poate nu o dezvăluie la prima vedere. Am stat și în spate (este o mașină pe care și prietenele tale vor vrea să o conducă, te previn de pe acum!) și m-am simțit confortabil, fără compromisuri cu ocupantul scaunului din față pentru loc suficient la picioare.

Un element de design care mi-a plăcut în mod deosebit a fost trapa cu deschidere generoasă (da, sunt fan declarat al decapotabilelor, în orice anotimp.), dotată și cu o protecție pentru vânt care îți permite să o ții deschisă chiar și la viteze de peste 100 de km/h.

Volskwagen T-Roc

Am fost încântată de felul în care se așează în curbe, T-Roc este un vehicul stabil, oferind un compromis pe care îl găsesc ideal între confort și sportivitate (avea totuși 190 de cai).

Pentru adeptele unui stil de condus mai „agresiv”, există și posibilitatea de a comuta pe manual și de a schimba vitezele cu ajutorul padelelor din spatele volanui (personal, nu le-am încercat și nici nu mă tentează foarte tare această opțiune). Ana a testat și launch control-ul, o funcție pe care o poți folosi pentru o senzație de demaraj în forță. Ea este posesoare de VW și cunoaște mai bine ‘dedesubturile’ modelelor mărcii.

Revenind în zona ‘responsabilă’, consumul mediu de 7l / 100km mi s-a părut foarte bun, mai ales că vorbim de o cutie automată. Și binențeles, de luat în seamă în cazul unei achiziții, valoarea sa de revânzare este foarte bună, fiind un Volkswagen.

În concluzie, Volkswagen T-Roc mi-a plăcut în această configurație de top, care ajunge undeva la 34.900 euro, TVA inclus, și l-aș recomanda atât femeilor active, ce petrec multe ore la volan, atât în oraș cât și în afara lui, dar și familiilor cu 1-2 copii.

Foto: Eddie Cătălin

Urmărește SheDrives.ro pe Facebook și Instagram

Din aceeași categorie

Cars&Roads Croația by Michelin: Hyundai Santa Fe

Hyundai Santa Fe este elegant, spațios, high-tech, versatil, genul...

Renault Rafale Prezidențial: un model exclusivist, conceput special pentru Președinția franceză

Având la bază Noul Renault Rafale Hyper Hybrid E-Tech...

Cars&Roads Croația by Michelin: Dacia Bigster

Bigster este cel mai ambițios model Dacia de până...

Primele modele Chery, SUV-urile TIGGO7 și TIGGO8, disponibile în România

Pe 10 iulie, Chery a găzduit un eveniment de...

Cele mai recente

Cars&Roads Croația by Michelin: Hyundai Santa Fe

Hyundai Santa Fe este elegant, spațios, high-tech, versatil, genul...

Renault Rafale Prezidențial: un model exclusivist, conceput special pentru Președinția franceză

Având la bază Noul Renault Rafale Hyper Hybrid E-Tech...

Cars&Roads Croația by Michelin: Dacia Bigster

Bigster este cel mai ambițios model Dacia de până...

Primele modele Chery, SUV-urile TIGGO7 și TIGGO8, disponibile în România

Pe 10 iulie, Chery a găzduit un eveniment de...

FIAT lansează prima mașină din industria auto care include material reciclat din ambalaje pe bază de carton pentru băuturi

Fiecare model Fiat Grande Panda conține material reciclat echivalent...

Cars&Roads Croația by Michelin: Hyundai Santa Fe

Hyundai Santa Fe este elegant, spațios, high-tech, versatil, genul de mașină în care te simți bine indiferent dacă porți stilettos, bocanci sau papuci de...

Renault Rafale Prezidențial: un model exclusivist, conceput special pentru Președinția franceză

Având la bază Noul Renault Rafale Hyper Hybrid E-Tech 4x4 de 300 CP, acest vehicul unic întruchipează inovația, durabilitatea și excelența franceză. Proiectat la Centrul...

Cars&Roads Croația by Michelin: Dacia Bigster

Bigster este cel mai ambițios model Dacia de până acum, în primul rând ca poziționare, el atacând rivali consacrați precum Tiguan, Sportage sau Tucson....