Mazda a comercializat 1.453 de autovehicule în România în primul semestru din 2024, în ușoară creștere, cu 3%, față de primele șasele luni ale anului anterior.
SUV-ul compact Mazda CX-30, care de patru ani este cel mai vândut model al mărcii în România, își păstrează poziția, cu 415 unități livrate către clienții locali. Se remarcă și modelul Mazda2, pentru care vânzările s-au dublat în intervalul de referință, ajungând la 78 de autoturisme vândute.
Top trei cele mai comercializate modele este completat de Mazda3 și Mazda CX-5 cu 351, respectiv 338 de unități comercializate. Mazda CX-60, noua navă amiral a gamei oferită în Europa, a contabilizat 120 de livrări în intervalul ianuarie-iunie. O creștere importantă s-a înregistrat și în dreptul Mazda MX-5, care a totalizat 19 modele vândute, în creștere cu 73% față de perioada anterioară.
„După ce volumul vânzărilor Mazda a atins un maxim istoric în România anul trecut, continuăm să avem un ritm susținut și un avans ușor și în primul semestru din 2024 față de același interval din 2023. Cele 1.453 de unități vândute ne-au menținut cota de 2% din piața de autoturisme înmatriculate. Triada Mazda CX-30, Mazda3 și Mazda CX-5 a asigurat baza acestui rezultat pozitiv, în timp ce modele precum Mazda2 și MX-5 au avut creșteri importante. A doua jumătate a anului va fi marcată de sosirea în gamă a noii Mazda CX-80, un model complet nou, cu trei rânduri de scaune și până la șapte locuri. Mazda CX-80, un simbol al măiestriei japoneze, este deja disponibil pentru precomandă și în România”, a declarat Cristian Rigu, Country Manager Mazda România.