Featured

Cel mai dinamic 911 Carrera S produs vreodată

Porsche adaugă noul Carrera S la gama de modele...

Renault 5 Turbo 3E renaște ca model de serie

Anatomy of a Comeback, serialul documentar disponibil pe Prime...

Refresh and Reveal” – Calendarul Pirelli 2025 de Ethan James Green, prezentat la Londra, la Muzeul de Istorie Naturală

"Refresh and Reveal" este titlul Calendarului Pirelli 2025, realizat...

Maisie Williams conduce noul e-tron Sportback în spotul Audi care va fi difuzat în timpul Superbowl

Maisie Williams conduce noul Audi e-tron Sportback dând startul unei campanii globale care subliniază angajamentul mărcii pe termen lung pentru definirea noii ere a mobilității sustenabile.

Audi va avea din nou un spot care va fi difuzat în timpul Superbowl, cel mai important eveniment sportiv din Statele Unite. Reclama de 60 de secunde numită „Let it go”, în care actrița Maisie Williams joacă rolul principal, a fost creată de agenția 72andSunny din Amsterdam, partener global al mărcii, și regizat de François Rousselet. Aceasta este al 11-lea an în care Audi este prezentă la acest eveniment sportiv.

Spotul o prezintă pe Maisie Williams, o voce puternică în lupta pentru combaterea efectelor schimbărilor climatice, interpretând melodia „Let it go” din celebra producție Disney, „Frozen”.

Williams, aflată la volanul unui Audi e-tron Sportback, ajunge într-o intersecție, ce reprezintă suprapunerea de prejudecăți și noțiuni învechite în definirea consumului, succesului sau statutului social. Williams alege să schimbe direcția și să lase totul în urmă în timp ce cântă versurile „Let it go” și demarează spre un viitor mai sustenabil.

Pe drum i se alătură și alți șoferi și pietoni, scenele reprezentând eforturile mărcii pentru susținerea mobilității sustenabile. Întreaga călătorie este o metaforă despre faptul că alegerile sustenabile necesită un efort din partea fiecăruia dintre noi.

Williams a înregistrat versiunea proprie a melodiei din „Frozen” la cunoscutul Abbey Road Studios din Londra. Această reinterpretare este un element central în linia narativă a reclamei, fiind o abordare nouă, îndrăzneață a unei piese care a dat fiori spectatorilor din întreaga lume.

Melodia arată că transformarea implică mereu idea de a renunța la ceva vechi pentru a oferi spațiul necesar noului, in cazul de față, fiind vorba despre pașii necesari pentru crearea unui viitor durabil.

Pentru a nu rata nimic din ceea ce postăm urmărește SheDrives.ro pe Facebook și Instagram!

Din aceeași categorie

Kia prezintă designul exterior al noului model EV4

Kia Corporation a dezvăluit astăzi noul EV4, prezentând atât...

DS Automobiles este partener oficial Paris Fashion Week

DS Automobiles pune la dispoziție o flotă exclusivă de...

Performanță și design îmbunătățite: Mazda CX-60 2025

Mazda lansează cea mai recentă versiune a modelului Mazda...

Cele mai recente

Kia prezintă designul exterior al noului model EV4

Kia Corporation a dezvăluit astăzi noul EV4, prezentând atât...

DS Automobiles este partener oficial Paris Fashion Week

DS Automobiles pune la dispoziție o flotă exclusivă de...

Performanță și design îmbunătățite: Mazda CX-60 2025

Mazda lansează cea mai recentă versiune a modelului Mazda...

EUROCHARGE 2024: MG4

Prima mașină testată în prima ediție Eurocharge a fost...

Kia prezintă designul exterior al noului model EV4

Kia Corporation a dezvăluit astăzi noul EV4, prezentând atât sedanul, cât și modelul hatchback, înaintea evenimentului „Kia EV Day”, care va avea loc curând...

DS Automobiles este partener oficial Paris Fashion Week

DS Automobiles pune la dispoziție o flotă exclusivă de cincisprezece modele DS 7 PLUG-IN HYBRID purtând logo-ul Paris Fashion Week pentru a escorta jurnaliștii,...

Performanță și design îmbunătățite: Mazda CX-60 2025

Mazda lansează cea mai recentă versiune a modelului Mazda CX-60, care oferă performanțe îmbunătățite, un design interior rafinat și tehnologii avansate, stabilind un nou...