Premiera modială a noului Golf

0
18
Premiera modială a noului Golf

De mai bine de patru decenii, Golful este cea mai de success mașină europeană. Un nou capitol din istoria acestui best-seller începe astăzi, 24 octombrie 2019, cu premiera mondială a celui de-al 8-lea Golf

Niciun Golf de până acum nu a fost dotat cu funcții atât de progresiste. Cu versiunile hibride lansate în același timp, acest model electrizează clasa compactă. Interiorul său digital ne transportă într-o nouă eră a funcționării intuitive.

Viteze de până la 210km/h sunt posibile cu o conducere asistată. Este primul vehicul de la Volkswagen care utilizează informații reale din trafic prin Car2X, ceea ce înseamnă că poate avertiza șoferul împotriva pericolelor, în mod anticipat.

Premiera sa mondială are loc la Wolfsburg, unde a fost inventat Golful și unde a fost construit și consolidat în ultimii 45 de ani. Noul Golf va fi disponibil pe piață începând cu luna decembrie.

Un lucru cert este că noul Golf democratizează sustenabilitatea în mobilitate. Mai mult, cu acest model, Volkswagen Golf trece la un mod de operare digital, intuitiv. Practic, toate afișajele și controalele sunt digitale: noile instrumente și sistemele de infotainment online se îmbină într-un afișaj cu butoane si glisare tactilă. Un afișaj deasupra parbrizului este de asemenea disponibil pentru a îmbunătăți constant gama de informații disponibile.

Cu noul Golf, Volkswagen începe ofensiva hibridelor, urmând să comercializeze cinci modele de acest tip, odată cu startul tehnologiei 48V: un starter alternator cu curea, baterie lithium-ion de 48V și ultima generație de motoare TSI, adaptate la condusul hibrid – eTSI.

Printre beneficiile acestei game se numără scăderea consumului cu 10% (WLTP) și, implicit, un autovehicul extrem de agil și confortabil. Motorizarea eTSI va fi disponibilă în trei variante: 81 kW / 110 PS, 96 kW / 130 PS, 110 kW / 150 PS. Cea de-a opta generație a bestseller-ului Volkswagen va fi disponibilă și în două variante Plug in Hibrid. Cea fiabilă, care dezvoltă 150 kW / 204 PS și cea sport, GTE, care dezvoltă 180 kW / 245 PS. Ambele modele vor fi echipate cu o baterie lithium-ion de 13-kW care oferă autonomie electrică de 60 de kilometri, transformând autovehiculul într-unul cu 0 emisii de carbon.

Motorizare eficientă pe benzină și diesel – consum cu 17% mai mic Motorizările Golf 8 vor fi disponibile pe benzină (TSI), diesel (TDI) și pe gaz (TGI). Cele pe benzină, în patru cilindri, vor dezvolta 66 kW / 90 PS, respectiv 81 kW / 110 PS, iar cele pe diesel, tot în patru cilindri, vor dezvolta 85 kW/ 115 PS.

Nu în ultimul rând, motorizarea pe gaz va dezvolta 96 kW / 130PS și va înregistra consum mai mic de carburant și energie datorită tehnologiei inovatoare pe combustie, TSI Miller. Și motoarele diesel beneficiază de noi tehnologii inovatoare, precum noua injecție dublă (cu două convertoare catalitice SCR) care reduce emisiile de nitrogen (NOx) cu până la 80%. De asemenea, consumul motoarelor TDI scade cu 17% versus modelul atenrior.

Sistemele comunică între ele și cu exteriorul autovehiculului, datorită unității de conectivitate online (OCU). Versiunea standard a acestei unități prevede un eSIM pentru funcțiile și serviciile online care fac parte din aplicațiile “We Connect” și “We Connect Plus”. Noul Golf este primul autovehicul de la Volkswagen care se conectează cu mediul înconjurător cu ajutorul serviciului Car2X, disponibil ca dotare standard.

Șoferul va primi pe displayul mașinii semnale de la infrastructura de trafic a orașului și de la alte vehicule pe o rază de 800 de metri. Golful va comunica, la rândul lui, aceste date cu alte modele Car2X. Inteligența Roi devine din ce în ce mai palpabilă, reprezentând începutul unei noi etape a siguranței în trafic. Noul Golf nu este încă disponibil la vânzare.

Citește și: Noua Mazda3 echipată cu motorul Skyactiv-X este disponibilă în România

Urmărește SheDrives.ro pe Facebook și Instagram