Am testat noul Opel Corsa GS-Line în așteptarea versiunii electrice, care se pare că va face senzație. Mi-a plăcut mult și este o opțiune de luat în considerare atunci când ești în căutarea unei citadine agile și super fun.
Am „amintiri” foarte plăcute cu ultimele mașini testate înainte de distanțarea socială. Niciuna care să-mi fi displăcut sau pe care să o fi returnat fără regrete…
Noul Opel Corsa mi-a fost partener de drumuri și alergătură (oare cum era când „aveam de lucru în oraș” și „drumuri de făcut” ?) aproape o săptămână și, recunosc, a fost dragoste la prima vedere.
Clar, culoarea roșie îl avantajează! Acest roșu înflăcărat, ce emană energie și un drive aparte. Și caroseria în 2 culori îl avantajează. Dar e și o mașină simpatică, cu liniile rotunjite și dimensiunile sale compacte.
Noul Opel Corsa are o alură mai sportivă. Fâșneț era și rămâne în continuare datorită dimensiunilor sale. Dar acum pare să fi dobândit niște veleități atletice, foarte atrăgătoare pentru o mașină mică, de oraș.
Acum, că am stabilit faptul că îți atrage privirile, nu aș vrea să vă imaginați că atracția pentru noul Opel Corsa a rămas la nivel estetic, odată ce l-am condus.
Poziția mai joasă la volan vine să întărească de la început aerul sportiv sugerat de designul exterior. De obicei, în micile citadine, ai parte de o poziție mai degrabă înaltă, asta și pentru o vizibilitate optimă în trafic.
Noul Opel Corsa este un partener fun și la drum. M-am obișnuit rapid la volan pentru că scaunele sunt foare confortabile, oferind susținerea optimă, dar și pentru că toate comenzile sunt dispuse la îndemână, vizibil, simplu și ușor de accesat atunci când ai nevoie.
Interiorul este unul clasic, curat, nicidecum unul de «avion» cum au tendința constructorii auto să se complice în ziua de astăzi. Unora poate să le displacă, dar pe mine mă relaxează și îmi da un oarecare confort psihic un interior în care identific și regăsesc rapid orice buton și comandă.
La nivel de stil, îmi plac mult accentele de roșu din interior. E o continuitate vizuală plăcută a duo-ului roșu – negru din exterior.
Pentru mine, Apple Car Play / Android Auto și sistemul de încărcare prin inducție sunt unicele elemente de modernitate de care am nevoie într-o mașină și cu care mă declar mai mult decât mulțumită. Pentru că rămân complet conectată chiar și la volan. Și ce îți poți dori mai mult?
Noul Opel Corsa se conduce ușor, răspunde rapid și este super manevrabilă. I-am putut testa și aptitudinile extraurbane, pentru că în oraș nu prea îți poți da seama de performanțele mașinii, fiind trafic bară la bară. Am simtit-o super stabilă și dinamică. Clar, dimensiunile o ajută, motorul de 1,2 litri și cei 100 de CP fiind suficient de agil pentru a-ți crea cea mai plăcută senzație la volan.
Am apreciat echiparea standard foarte bogată… mi-a venit în minte faimosul multi-styler Dyson, senzația momentului, care vine cu atât de multe accesorii încât efectiv nu există styling pe care să vrei să îl abordezi și să nu poți.
Astfel, noul Opel Corsa beneficiază în standard de sistență la pornirea în pantă, sistem de avertizare coliziune cu frânare automată, asistență la frânare, sistem evitare pietoni, sistem avertizare schimbare bandă de rulare, funcție de navigație via telefon mobil, bluetooth cu streaming auto, Apple Car Play și Android auto…
Și pentru a completa portretul posesoarei noului Opel Corsa, trebuie să adaug portbagajul, un atuu pentru mașinuța aceasta. Evident, proporțional cu mașina, este super încăpător. Adică, ar face față primului shopping la mall după ridicarea carantinei! Zic eu J.
Aștept cu nerăbdare să testez noul Opel Corsa electric, care a ajuns deja și la noi, și sunt convinsă, ținând cont de experiența aceasta cu versiunea pe benzină, că va fi una specială.
Varianta testată de noi este Opel Corsa GS-Line, 1,2 litri 100 CP, cutie manuală în 6 trepte, cu un preț de 17.366 euro (TVA inclus). Prețul de bază al versiunii GS-Line este 16.410 euro (TVA inclus) și beneficia în acel moment de un discount de 1.929 euro.