Features

[TEST DRIVE] Pe drumuri de munte cu Mercedes–Benz Clasa X

Mercedes–Benz Clasa X este o mașină ideală de familie pe care poți să o conduci și tu fără probleme.

Recunosc, Mercedes-Benz Clasa X nu e chiar mașina la volanul căreia m-aș vedea acum. Pentru că nu este chiar genul de mașină adaptată stilului meu de viață și activităților mele cotidiente.

Și, totuși, de cum m-am urcat (la propriu urcat pentru că scaunul șoferului chiar se află la înălțime) la volanul modelului Mercedes–Benz Clasa X, m-am simțit în elementul meu.

Pentru că Mercedes–Benz Clasa X se conduce ușor, în ciuda dimensiunilor sale. Fiind totuși un pick-up (o camionetă, să îi zicem) este o mașină masivă, impunătoare. Și acesta este un atribut important, mai ales în traficul bucureștean…

Și acesta cred ca ar fi primul argument pentru care aș recomanda sau aș lua în considerare achiziționarea unui Mercedes–Benz Clasa X. Siguranța în trafic. Faptul că ai fi mai vizibilă, dar si mai „impozantă“, să zicem, în traficul absolut nebunesc din București.

Mercedes–Benz Clasa X

Evident, nu trebuie să îți faci probleme în cazul în care ai de traversat, după ploaie sau ninsoare, un teren accidentat sau un drum neasfaltat. Sau daca pleci într-o excursie pe munte!

Mercedes–Benz Clasa X

Al doilea argument deci pentru care aș recomanda modelul Mercedes–Benz Clasa X ar fi robustețea și capacitatea sa de a depăși obstacole. Este cred unul dintre modelele ideale pentru iernile grele, dar și dacă îți place să dai din când în când o fugă la munte pentru a explora poteci nebătute sau pentru a te bucura de liniște în locuri mai puțin populate.

Mercedes–Benz Clasa X

Bena este foarte încăpătoare, perfectă dacă ești în plin proces de mutare sau reamenajare. Este potrivită și dacă pleci cu toată casa după tine într-un weekend la ski sau cu bicicletele.

Nu este deloc potrivită însă pentru sesiuni extinse de shopping cu prietenele. Sau va trebui să te rezumi la pungile care încap pe locurile din spate. Spațiul pentru transport bagaje acoperit este destul de limitat.

Din punct de vedere siguranță, Mercedes–Benz Clasa X prezintă un atu major în ceea ce privește vizibilitatea datorită poziției foarte înalte la volan, fiind și foarte robustă. Și aici ar fi al treilea argument pentru care aș recomanda Clasa X. Siguranța!

Mercedes–Benz Clasa X

Diferitele sisteme de reglare a dinamicii de deplasare și de frânare pot ajuta la identificarea situațiilor critice și pot contribui la evitarea acestora. În plus, sistemele de asistență te pot ajuta în situații dificile sau critice: asistență activă la frânare, funcție de recunoaștere a semnelor de circulație, asistență la menținerea benzii de rulare, pentru a menționa doar o parte dintre acestea.

În interior, beneficiezi de tot confortul unui SUV de lux. Uiți complet că de fapt conduci un pick-up, o mașină destul de masculină. Este și motivul pentru care am observat multe priviri uimite în trafic.

Mercedes–Benz Clasa X Mercedes–Benz Clasa X

În ansamblu, mi-a plăcut experiența la volanul pick-up-ului Mercedes–Benz Clasa X. M-am obișnuit rapid cu mașina și nu am întâmpinat dificultăți. Nu am rulat prea mult în oraș totuși, nici la ore de vârf… pentru că, la dimensiunile mașinii, experiența parcării și a strecurării pe diferite străduțe din București poate nu ar fi fost chiar cea mai plăcută.

Pe scurt, poate fi o mașină ideală de familie, pe care să o conduci și tu fără probleme. Prețul modelului Mercedes–Benz Clasa X pornește de la 48.798 euro pentru versiunea Progressive cu motor diesel 3,0 litri și 258 CP.

Pentru a nu rata nimic din ceea ce postăm urmărește SheDrives.ro pe Facebook și Instagram!

Din aceeași categorie

Calendarul Pirelli 2024 a fost prezentat oficial la Londra

Prince Gyasi este al 39-lea artist, în istoria de...

Abbie Eaton se antrenează pentru raliuri cu Adrien Fourmaux

Abbie Eaton, pilot în competiții de monoposturi și de...

#ROCHARGE by Vitesco Technologies: Audi Q8 e-tron

Între 24 septembrie și 4 octombrie am făcut un...

#ROCHARGE by Vitesco Technologies: Volkswagen ID. Buzz

Între 24 septembrie și 4 octombrie am făcut un...

Cele mai recente

Calendarul Pirelli 2024 a fost prezentat oficial la Londra

Prince Gyasi este al 39-lea artist, în istoria de...

Abbie Eaton se antrenează pentru raliuri cu Adrien Fourmaux

Abbie Eaton, pilot în competiții de monoposturi și de...

#ROCHARGE by Vitesco Technologies: Audi Q8 e-tron

Între 24 septembrie și 4 octombrie am făcut un...

#ROCHARGE by Vitesco Technologies: Volkswagen ID. Buzz

Între 24 septembrie și 4 octombrie am făcut un...

Citroën prezintă noul ë-C3

Modelul complet electric ë-C3 oferă cel mai bun confort...

Calendarul Pirelli 2024 a fost prezentat oficial la Londra

Prince Gyasi este al 39-lea artist, în istoria de 60 de ani, care a creat una din cele 50 de ediții ale Calendarului Pirelli....

Abbie Eaton se antrenează pentru raliuri cu Adrien Fourmaux

Abbie Eaton, pilot în competiții de monoposturi și de GT, s-a antrenat împreună cu pilotul de raliuri Adrien Fourmaux pe probele speciale din EA...

#ROCHARGE by Vitesco Technologies: Audi Q8 e-tron

Între 24 septembrie și 4 octombrie am făcut un tur de aproape 2.000 de kilometri cu 8 mașini electrice. Astăzi câte ceva despre Audi...