1.000 de kilometri cu Hyundai i30 Fastback

0
18

Am condus modelul Hyundai i30 Fastback peste 1000 de kilometri și m-am cam îndrăgostit. De confort, de performanțe și senzațiile oferite.

A existat însă și acel moment de magie, inexplicabil! Despre toate acestea, vă povestesc în continuare.

De câțiva ani, modelele Hyundai nu încetează să mă impresioneze și uimească. Cu echiparea foarte bogată, în primul rând. La capitolul sisteme de siguranță și conectivitate, lista de dotări pare că nu se sfârșește. Toate de ultimă generație, cele mai recente „inovații în domeniu”.

Apoi, cu senzațiile oferite la volan. Nu mai vorbim de multă vreme de mașini care au doar  strictul necesar. Hyundai oferă tot confortul, pe orice model, din orice segment, fie că vorbim de mici citadine sau de SUV-uri. Și performanțe. Te simți perfect la volan, mașina te ajută să te relaxezi, să rulezi plină de încredere, chiar și la viteze mai ridicate (pe porțiunile de drum care permit asta, bineînțeles).

Am făcut o introducere puțin mai lungă înainte de a ajunge la modelul testat, i30 Fastback. Asta pentru că voiam să subliniez faptul că, deși aveam cele mai înalte așteptări de la un model Hyundai, i30 Fastback a reușit să mă impresioneze.

Și de ce să nu recunosc, m-a cam cucerit!

Hyundai_i30_Fastback

Confortabil

Am pornit la drum cu Hyundai i30 Fastback știind că urma să parcurgem peste 1.000 de kilometri împreună. În 4 zile. Deși îmi place enorm să conduc, o călătorie de 1.000 de kilometri în România mi se pare o tortură greu de suportat. Și un obiectiv dificil de atins într-o singură zi, cu un singur șofer.

Revenind la Hyundai i30 Fastback, m-am acomodat foarte ușor la volan și mi-am găsit rapid poziția perfectă. Aproape instant. E adevărat, nu eram la prima ‘întâlnire’, iar aceasta fusese de succes!

Și ca dovadă a confortului resimțit la volan, după 6 ore de condus (cu doar 2 pauze scurte), m-am dat jos și m-am apucat de treabă :-). Doar ajunsesem în «Food Camp». Nu resimțeam oboseala nici în brațe, nici în articulații, nici în picioare, și nici acea durere difuză de spate datorată lipsei de mișcare sau menținerii aceleiași poziții.

Ai foarte mult loc la volan, scaunele oferă o susținere optimă, iar mașina este foarte ușor de condus. De fapt, această facilitate în a o conduce se traduce în confort, în plăcere la volan și se concretizează în zâmbetul larg pe care l-am afișat de fiecare dată când am coborât din Hyundai i30 Fastback.

Hyundai_i30_Fastback

Performant

Pe autostradă, recunosc că m-am surprins de câteva ori cu dorința de a accelera peste viteza legală. Pur și simplu mașina o cere. Este puternică și rulează atât de lin, este atât de stabilă, încât îți inspiră senzația de deplină siguranță. Evident, am rezistat dorinței! Și vă sfătuiesc și pe voi să respectați viteza legală, întotdeauna, pentru siguranța voastră în primul rând!

Am condus un model Hyundai i30 Fastback cu cutie automată cu dublu ambreiaj, în 7 trepte, care mi-a plăcut de asemenea foarte mult. Schimbă rapid și eficient treptele de viteză, ca și cum aș fi fost eu. Nu mi-a dat emoții niciun moment în depășiri. Iar acesta este un punct foarte important deoarece depășirile pe drumurile din țara noastră sunt atât de periculoase. Mai ales pe drumurile înguste, cu o singură bandă pe sens, precum cel ce leagă Alba Iulia de Turda.

Hyundai_i30_Fastback

Memorabil

O altă probă la care mi-am supus partenerul de drum (Hyundai i30 Fastback pentru că în rest am călătorit singură) a fost cea a virajelor strânse de pe Transfăgărășan.

S-a comportat și aici impecabil. Fiind foarte stabilă, mașina mi-a permis să abordez în viteză, în siguranță, chiar și așa numitele „ace de păr”, viraje foarte strânse, la 180 de grade.

Această traversare a Transfăgărășanului cu Hyundai i30 Fastback cred că a fost cea mai frumoasă și intensă experiență la volan de toamna aceasta. Fără concurență! Asta și pentru că Transfăgărășanul este un drum unic.

Hyundai_i30_Fastback

Modelul testat : Hyundai i30 Fastback 1,4 litri, benzină, Turbo (T-GDI), 140 CP, cutie automată 7, nivel de echipare Exclusive. Preț de pornire – 20.575 euro (TVA inclus). Preț variantă testată – 24.026 euro (TVA inclus).

Citește și: 1.200 de kilometri cu Opel Crossland X

Urmărește SheDrives.ro pe Facebook și Instagram