[Test drive] 10 lucruri care ne-au plăcut la Toyota C-HR

0
209
Toyota C-HR

Profitând de ultimele zăpezi și de zilele de weekend, Laura și Nelly au plănuit de o escapadă la munte. Partener le-a fost Toyota C-HR despre ale cărui atuuri ne povestesc în continuare.

Toyota C-HR este una dintre mașinile ce par desprinse din viitor. Un viitor mai curat, în primul rând, evident, dar și un viitor cu design spectaculos.

Toyota C-HR este o mașină care îți lasă o primă impresie clară. Nu ai cum să rămâi indiferentă! Este diferită și foarte interesantă.

Am plecat la munte cu ea și nu prea avem ce să îi reproșăm din punct de vedere al ținutei și comportamentului la drum. Toyota C-HR este un crossover prin excelență urban, dotat cu un sistem de propulsie hibrid. Adică beneficiază de 2 motoare, unul convențional și unul electric, alimentat de o baterie ce se încarcă la decelerare și frânare.

5 lucruri care i-au plăcut lui Nelly la Toyota C-HR

În primul rând, designul exterior. După părerea mea, este cel mai interesant SUV de mici dimensiuni pe care l-am văzut în ultima vreme.

Am apreciat și calitatea materialelor. Mi-a plăcut că totul pare foarte atent lucrat și materiale sunt de calitate superioară. Toate acestea contribuie, alături de design-ul interior de asemenea interesant, la o ambianță foarte plăcută.

Mi-a plăcut și confort la volanul modelului Toyota C-HR. Și datorită poziției înalte la volan, mașina de dovedește foarte confortabilă pe drumuri denivelate.

Mi-a plăcut să conduc Toyota C-HR, mai ales în oraș! Are o manevrabilitate excelentă, mai ales la viteze mici, specifice traficului urban.

Un lucru pe care îl apreciez mult la o mașină – dotările de siguranță! Iar Toyota C-HR vine în dotarea standard cu numeroase sisteme de siguranță și asistență la condus: 10 airbag-uri, Star Safety System (Traction Control, ABS, Brake Assist, EBD, Smart Stop Technology, Vehicle Stability Control), Lane Departure Alert, Steering Assist, Automatic High Beams…

5 lucruri care i-au plăcut Laurei la Toyota C-HR 

Mi-a plăcut mult cum se așează pe drum Toyota C-HR. Are o ținută de drum excelentă, este stabilă pe viraje și îți dă senzația aceea de siguranță, pe care eu o caut mereu atunci când mă aflu la volan. N-am avut nicio emoție pe drumurile de munte, acoperite de zăpadă sau gheață.

Cu riscul de a “repeta” un punct pe care l-a apreciat și Nelly, trebuie să menționez că mi-a plăcut foarte mult design-ul, atât exterior cât și interior al modelului C-HR. Este o mașină aparte, reperabilă instant și recognoscibilă. Îmi place mult stilul său “Manga” (așa cum l-au denumit, foarte inspirat, cei de Top Gear), la exterior, iar la interior texturile, formele și materialele noi și diferite.

Și tot la capitolul design, trebuie să menționez un lucru pe care nu l-am mai întâlnit în vreo mașină și care mi-a plăcut maxim. Este vorba de suportul central de pahar cu adâncime ajustabilă. Exact cum am spus! Poate fi ajustabil în M size și S size… cool, nu-i așa? J

Mi-a plăcut mult Faza lungă automată. Mi-a ușurat mult drumul de întoarcere de de la munte. Este foarte eficientă în caz de vizibilitate redusă: o aprinzi doar, ea se stinge automat la detectarea unui vehicul din față, și apoi se reaprinde automat când consideră că este safe pentru toți ceilalți participanți la trafic. Cred că este o funcție pe care ar aprecia-o foarte mult și ceilalți șoferi aflați pe drum în seara respectivă, dacă ar fi fost întrebați.

Un alt sistem care mi-a plăcut în mod deosebit este Sistemul de Frânare Automată la detectarea unui obstacol. Mașina frânează complet, dacă viteza de rulare nu depășește 40km/h. Peste această viteză, sistemul te ajută doar să frânezi, luând practic inițiativa, dar șoferul este cel care trebuie sa oprească mașina și să evite obstacolul (care poate fi un pieton, deci mare atenție).

Modelul testat de noi a fost o Toyota C-HR 1,8 litri Hybrid, nivel de echipare C-ULT (adică nivelul 2), mono-tone (exact, există și variante în 2 culori), dotată cu cutie de viteze automată, care are cam tot ce îți poți imagina ca dotări din punct de vedere confort și siguranță.

Prețul de pornire al acestui model la dealerul Toyota București Vest este de 27.073 euro (TVA inclus), iar culoarea specială, gri metalizat, mai adăuga prețului 416 euro. De asemenea, merită menționat faptul că, în preț este inclusă și garanția autovehiculelor Toyota de 6 ani (sau 200.000 km).

Dacă îți place Toyota C-HR și te bate gândul unei achiziții, îți recomand o vizită în showroom-ul Toyota București Vest din Calea Giulești nr. 8 D, Sector 6.

Foto: Marooni

Citește și: Cum conduci în siguranță în zone montane

Urmărește SheDrives.ro pe Facebook și Instagram