Featured

Renault electrifica turneul de tenis de la Roland-Garros

Ca partener premium al turneului de tenis de la...

Dacia deschide comenzile pentru noul Spring

Noul Spring, modelul electric emblematic al mărcii Dacia, prezentat...

Pirelli extinde gama Elect cu două noi pneuri P Zero pentru Porsche Taycan

Pirelli P Zero R și P Zero Trofeo RS...

[TEST DRIVE] O excursie la mare cu Opel Insignia GSi

Opel Insignia GSi ne-a uimit și impresionat în cele 3 zile de test în care am mers până la mare și înapoi. O mașină specială, frumoasă și puternică care ni s-a întipărit în memorie.

Probabil că escapada la mare de vara aceasta nu ar fi fost memorabilă dacă nu aș fi făcut această călătorie într-o companie plăcută. De fapt, nu doar plăcută, de-a dreptul excepțională.

Mă refer la Opel Insignia GSi, o versiune sportivă, foarte reușită a limuzinei Opel ce are la activ numeroase titluri europene și mondiale (cel mai notabil, probabil, Opel Insignia European Car of the Year 2009).

De la înfățișare la comportament rutier, Insignia GSi a fost o surpriză. O surpriză foarte plăcută.

Opel_Insignia_GSi

Design exterior

Aspect exterior? Pură emoție! Nu știu dacă este vorba de culoare (pentru că trebuie să recunoaștem că oricărei mașini « îi stă bine » în roșu), dar a fost love at first sight!

Musculoasă, dar cu o alură elegantă, linii frumoase, atât de ușor de îndrăgit. Și atât de ușor de captat toată atenția, pe drum, în parcare… sincer, atrage priviri curioase și interesate!

Confort interior

Ce-i drept, la dotările sale, era oarecum subînțeles confortul. Eu mi-am găsit ușor poziția perfectă la volan, cu vizibilitate optimă, dar și fără riscul unor dureri de mușchi după orele lungi de condus.

Căci este mult de condus până la noi la mare, chiar și cu autostrada prelungită… mereu apar noi reparații la ea, zone în construcție sau porțiuni care au nevoie urgentă de reparații.

Nu mă plâng însă pentru ca nu mi-aș fi dorit să cobor prea curând din Opel Insignia GSi.

Și dacă tot am menționat în treacăt confortul oferit de scaune, trebuie să știți ca versiunea pe care am testat-o era echipată cu scaune active ergonomice (disponibile opțional), care sunt certificate de Compania pentru un spate sănătos din Germania (Aktion Gesunder Rucken e.V), un centru de excelență în materie de ergonomie.

Comportament rutier

Pentru mine, Opel Insignia GSi este mai degrabă o mașină de weekend, pentru escapade sau evadări în zări îndepărtate.

Oferă suficient spațiu pentru a muta jumătate din casă odată (dimpotrivă, are un portbagaj încăpător și un interior spațios) și este una dintre cele mai sigure mașini din clasa sa (echipată cam cu toate sistemele de siguranță de care ai auzit sau pe care ți le poți imagina).

Datorită motorului de 2 litri și 210 CP, Insignia GSi fuge… și fuge bine! Este atât de plăcută senzația, sunetul motorului ce anticipează o plimbare de neuitat. O vei ierta chiar și pentru consumul semnificativ (undeva peste 11 litri/100 km, consum mediu).

Este ușor de condus, de manevrat, așa că te poți simți bine la volanul său și în oraș, în trafic aglomerat. Dar, dacă ai ieșit cu ea în afară, îți dai seama că în aglomerația urbană se irosește potențialul său.

În plus, are tracțiune integrală permanentă, ceea ce poate fi de un real ajutor pe zăpadă sau drumuri alunecoase.

Senzații

Dacă ar fi să sintetizez în câteva cuvinte atuurile modelului Opel Insignia GSi sau ceea ce mi-a plăcut mai mult acestea ar fi senzațiile pe care ți le dă.

Pentru că design-ul exterior îți trezește un fior de plăcere, mașina este frumoasă, armonioasă și te trimite cu gândul la un model din segmentul de lux.

Pentru că te întâmpină la interior cu un habitaclu confortabil, deloc aglomerat, cu un desen modern și atrăgător, materiale de calitate și plăcute la atingere. Un interior în care îți face plăcere să zăbovești.

Pentru că îți conferă o senzație de libertate și totodată de control total atunci când te afli la volan.

Și… pentru că mi-a lasăt o senzație puternică de tristețe atunci când am coborât de la volan pentru a o returna!

Opel Insignia GSi este disponibilă cu un motor diesel 2,0 DTR, 210 CP, cu o cutie de viteze automată în 8 trepte, cu un preț pornind de la 35.650 euro (TVA inclus.

Citește și: Life is fun. Opel Combo Life is fun

Urmărește SheDrives.ro pe Facebook și Instagram

Din aceeași categorie

Refresh and Reveal” – Calendarul Pirelli 2025 de Ethan James Green, prezentat la Londra, la Muzeul de Istorie Naturală

"Refresh and Reveal" este titlul Calendarului Pirelli 2025, realizat...

Mazda MX-5: visul unui weekend de vară

Mazda MX-5 e o mașină care te face să...

Dacia lanseaza seria limitata aniversara Logan XX

Dacia sărbătorește două decenii de la debutul vânzărilor primei...

O aventură de vară cu MINI Cooper SE

Vara aceasta, mai mult ca niciodată, am cochetat cu...

Cele mai recente

Refresh and Reveal” – Calendarul Pirelli 2025 de Ethan James Green, prezentat la Londra, la Muzeul de Istorie Naturală

"Refresh and Reveal" este titlul Calendarului Pirelli 2025, realizat...

Mazda MX-5: visul unui weekend de vară

Mazda MX-5 e o mașină care te face să...

Dacia lanseaza seria limitata aniversara Logan XX

Dacia sărbătorește două decenii de la debutul vânzărilor primei...

O aventură de vară cu MINI Cooper SE

Vara aceasta, mai mult ca niciodată, am cochetat cu...

S-a lansat noul model MG ZS HEV+ în România

MG Motor România a lansat noul model SUV, MG...

Refresh and Reveal” – Calendarul Pirelli 2025 de Ethan James Green, prezentat la Londra, la Muzeul de Istorie Naturală

"Refresh and Reveal" este titlul Calendarului Pirelli 2025, realizat de Ethan James Green. Cea de-a cincizeci și una ediție a Calendarului Pirelli, prezentată astăzi...

Mazda MX-5: visul unui weekend de vară

Mazda MX-5 e o mașină care te face să visezi: la drumuri șerpuite de munte și priveliști spectaculoase, faleze deasupra mării, escapade de weekend,...

Dacia lanseaza seria limitata aniversara Logan XX

Dacia sărbătorește două decenii de la debutul vânzărilor primei generații Logan prin lansarea unei serii limitate aniversare a sedanului său de segment B. Intitulată „Logan...