Featured

Cel mai dinamic 911 Carrera S produs vreodată

Porsche adaugă noul Carrera S la gama de modele...

Renault 5 Turbo 3E renaște ca model de serie

Anatomy of a Comeback, serialul documentar disponibil pe Prime...

Refresh and Reveal” – Calendarul Pirelli 2025 de Ethan James Green, prezentat la Londra, la Muzeul de Istorie Naturală

"Refresh and Reveal" este titlul Calendarului Pirelli 2025, realizat...

[TEST DRIVE] Volkswagen T-Cross, more that 1 thing

Cel mai tânăr membru al familiei germane, Volkswagen T-Cross, ne-a însoțit un weekend prin București.

Și după această experiență urbană, tare ne-ar plăcea să îl vedem cum se comportă și la un drum lung.

Dezvăluit la finalul toamnei, la Amsterdam, în compania fermecatoarei (și cameleonicei, aș adăuga) Cara Delevigne, care este de altfel și imaginea acestui model, noul Volkswagen T-Cross a ajuns și în România.

De fapt, noul T-Cross poate fi comandat încă din luna februarie a acestui an, dar abia de curând am început să și vedem primele mașini pe străzile din București.

Și, recunosc, că întorc capul după T-Cross. Pentru că îmi place cum arată noul SUV de mici dimensiuni al celor de la Volkswagen. Știu că este o chestiune de gusturi, dar îmi plac mult liniile sale ușor rotunjite, lateralele musculoase și partea din spate cu semnătura luminoasă distinctă.

Volkswagen T-Cross

M-am simțit bine la volanul său încă din primul moment. Poziția înaltă la volan te face să te simți stăpână pe șosea, privind de la înălțime traficul dimprejur.

Volkswagen T-Cross se conduce ușor. Este foarte manevrabil. Accelerează lin, de altfel, dintotdeauna mi-a plăcut cutia de viteze automată de la Volkswagen.

Și ai la volanul său acel sentiment de siguranță, atât de important pentru liniștea ta în traficul haotic din București. Sentimentul de siguranța provine atât din poziția foarte bună la volan, controlezi totul foarte ușor și ai vizibilitate foarte bună, dar și din comportamentul mașinii.

Accelerează lin, așa cum am mai spus, dar frânează scurt și precis. Simți că poți avea încredere, chiar și atunci când un șofer nehotărât (să îi spunem așa) frânează brusc sau un pieton amețit îți sare în față fără preaviz.

Volkswagen T-Cross

Și încă un atuu în traficul nebun din București? Interiorul noului Volkswagen T-Cross este foarte bine antifonat. Motorul mi s-a părut extrem de silențios. Și parcă, după o zi de muncă, simți nevoia de puțină liniște, să te poți măcar cufunda în gândurile tale atunci când aștepți minute în șir în coloană, la orele de vârf.

Am apreciat și garda sa la sol înălțată suficient pentru a urca bordurile ca un adevărat alpinist. Datorită dimensiunilor compacte și faptului că am putut parca fără prea mari bătăi de cap, aproape că uitasem că este vorba de un SUV.

Volkswagen T-Cross

Claritatea și organizarea tipic germană se remarcă în multe dintre detaliile din interiorul mașinii. Instrumentarul de bord și toate celelalte afișaje din bord sunt foarte clare, simple, curate. Nu îți distrag atenția de la drum atunci când conduci și îți afișează clar informațiile de care ai nevoie.

Volkswagen T-Cross poate fi și “biroul tău mobil”. Îți oferă spațiu suficient să te desfășori și să transporți toate instrumentele necesare, îți poți conecta telefonul pentru a fi permanent la curent cu tot ceea ce se întâmplă, dar și în siguranță în trafic, îl poți încărca prin inducție.

Volkswagen T-Cross

Știam că este una dintre cele mai sigure mașini din clasa sa, a obținut 5 stele în cadrul testelor NCAP. Și mi-a plăcut că nu îi lasă nici măcar pe pasagerii locurilor din spate să călătorească fără centura cuplată, alerta sonoră fiind, evident, insuportabilă.

Aș zice deci, despre Volkswagen T-Cross, că este mașina în care ai încredere să îți plimbi copiii fiind foarte sigură, dar și de care să fii mândră, atunci când parchezi la mall, având un look fresh, modern, care atrage privirile. Ajută, cred, și faptul că imaginea T-Cross este Cara Delevigne.

Volkswagen T-Cross

Modelul pe care l-am condus în weekend, în București, a fost un T-Cross nivel de echipare Life, cu motor pe benzină de 1,0 litri și 115 CP, cu cutie automată de viteze. Prețul acestui model pornește de la 18.323 euro (TVA inclus).

Datorită unor dotări opționale, printre care Sistem de navigatie Discover Media cu Volkswagen Media Control, Pachet styling „Black”, Faruri LED Basic, Active Info Display- afisaj digital pentru instrumentarul de bord, Aer conditionat automat Climatronic, prețul modelul testat de noi este de 22.732 euro (TVA inclus).

Citește și: 6 reguli care te ajută să circuli în siguranță

Urmărește SheDrives.ro pe Facebook și Instagram

Din aceeași categorie

DS Automobiles este partener oficial Paris Fashion Week

DS Automobiles pune la dispoziție o flotă exclusivă de...

Performanță și design îmbunătățite: Mazda CX-60 2025

Mazda lansează cea mai recentă versiune a modelului Mazda...

EUROCHARGE 2024: MG4

Prima mașină testată în prima ediție Eurocharge a fost...

Cele mai recente

DS Automobiles este partener oficial Paris Fashion Week

DS Automobiles pune la dispoziție o flotă exclusivă de...

Performanță și design îmbunătățite: Mazda CX-60 2025

Mazda lansează cea mai recentă versiune a modelului Mazda...

EUROCHARGE 2024: MG4

Prima mașină testată în prima ediție Eurocharge a fost...

Renault dezvaluie interiorul conceptului Twingo E-Tech electric

La Salonul Auto de la Bruxelles, Renault dezvăluie interiorul...

DS Automobiles este partener oficial Paris Fashion Week

DS Automobiles pune la dispoziție o flotă exclusivă de cincisprezece modele DS 7 PLUG-IN HYBRID purtând logo-ul Paris Fashion Week pentru a escorta jurnaliștii,...

Performanță și design îmbunătățite: Mazda CX-60 2025

Mazda lansează cea mai recentă versiune a modelului Mazda CX-60, care oferă performanțe îmbunătățite, un design interior rafinat și tehnologii avansate, stabilind un nou...

Kia EV3 câștigă categoria „SUV Compact” la premiile „ Women’s Worldwide Car of the Year Awards 2025”

Un juriu format din 82 de jurnaliste auto din 55 de țări de pe cinci continente a evaluat Kia EV3 din punct de vedere...